یکی از بکم هزینه ترین راه های پوشاندن سقف پاسیو ارزان توسط شرکت سارین پوش استفاده از ورق های پلی کربنات می باشد که به صورت شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به این اندازه است که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند . بستگی به متراژ سقف پاسیو ، شرایط جوی و آب و هوایی منطقه ، سلیقه مشتری و هزینه انجام شده از پلی کربنات دو جداره یا چند جداره استفاده می شود . طبیعتا هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه های ورق پلی کربنات بیشتر شود استحکام و هزینه بیشتری را دارست . ولی عمدتا برای سقف پاسیو طبقه اول در منطقه تهران پلی کربنات دو جداره داری استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی می باشد . ورق های پلی کربنات دارای رنگ های متنوعی می باشد که رنگ ورق بر طبق سلیقه مشتری انتخاب می شود . با توجه به بیش از 500  پروژه انجام شده توسط شرکت سارین پوش در مورد سقف پاسیو ارزان  (حیاط خلوت یا نورگیر ) بیشتر مشتریان ورق پلی کربنات بی رنگ مشجر را انتخاب نموده اند . زیرا هم نور کافی و مورد قبولی را از نورگیر به منزل شما می دهد و هم اینکه مانع دید از بیرون به داخل و یا از داخل به بیرون می شود . روند کلی اجرای سقف پاسیو با ورق های پلی کربنات به این صورت می باشد که ابتدا بعد از بازدید رایگان توسط کرشناسان شرکت ابعاد سقف برداشت می شود و بعد سقف را آهن کشی نموده و ضد زنگ و رنگامیزی می کنند و بعد پوشش پلی کربنات را به صورت یک تیکه روی کلاف آهن کشی پیچ نموده و یه دریچه برای تهویه هوا و شست شوی سقف کار گذاشته شده و بعد از آن دور تا دور سقف و موارد مورد توجه را با چسب مخصوص چسبانیده به طوری که کاملا آب بند می شود . مدت زمان اجرا یک روز کاری ازساعت 9 صبح الی 4 بعد از ظهر می باشد . شرکت سارین پوش که تمام توان و انرژی خود را کیفیت عالی و رضایت کامل مشتری از تمام خدمات خود گذاشته است . گارانتی  5ساله  رایگان برای آب بندی سقف های پلی کربنات خود را داراست و همچنین 5 سال گارانتی ورق پلی کربنات که تولید کشور تایوان می باشد را برای مشتریان خود فراهم نموده است .

 

سقف پاسیو چه کاربردی دارد؟

سقف پاسیو باید دارای جنس بهتر و کیفیت مناسب تری باشد تا در برابر خطرات و آسیب های وارد شده مقاومت بیشتری را دارا باشد. سقف پاسیو باید زیبا طراحی شود طراحی زیبا سقف پاسیو بر نمای ساختمان نیز تاثیر به سزایی دارد و موجب اثر مثبت بر روی افراد ساکن ساختمان می شود .سقف پاسیو موجب پاک ماندن منزل یا ساختمان از آلودگی هایی نظیر گردو غبار می شود و در ساختمان کارامد بوده و تاثیر بهتری برای ساکنان خواهد داشت.

بیشترکاربرد این سقف برای بستن و مسقف کردن  پاسیو می باشد. این سقف علاوه براین که باعث تابش آفتاب می شود در بیشتر موارد از ورود گردو غبارو ریزش های جوی به داخل جلوگیری می کند.

آنچه در مورد سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت باید بدانیم

پاسیو ، بالکن و ایوان  و حیاط خلوت کلمه هایی هستند که گاهی  جای یکدیگر به کار می روند. این کلمه ها تا حدودی به هم شبیه هستند  اما تفاوت های نیز با هم دارند. پاسیو معنی مشابهی شامل حیاط خلوت، نورگیر، بخشی از آپارتمان به صورت باغچه و یا گلخانه دارد که در سال های اخیر  طرفداران بسیار زیادی دارد  و اکثر افراد گوشه ای از خانه یا آپارتمانشان را به ساخت پاسیو اختصاص می دهند.

بیشترین کاربرد نورگیر ها و سقف پاسیو مربوط به گلخانه های ساختمانی می باشد این نورگیر ها در رنگ ها و طرح های متفاوتی عرضه می شود. استفاده از نورگیر های شفاف و بدون رنگ برای کسانی که خواهان نور خورشید هستند و می خواهند فضایی با 100 نور داشته باشند انتخاب مناسبی می باشد و موجب بهره مند شدن و استفاده افراد از نور طبیعی خورشید می گردد. پوشش سقف پاسیو  موجب صرفه جویی  در مصرف انرژی شده   و   نقش عایق صوتی و آببندی را دارد علاوه بر ان در برابر عوامل جوی چون برف از بارپذیری بالایی برخوردار می باشد.