۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

اجرای سقف پاسیو،سقف کاذب حیاط خلوت

– طراحی و پاسیو یا حیاط خلوت مکانی بدون استفاده در ساختمان ها می باشد. با احداث پوشش مناسب سقف برای حیاط خلوت خود، می توانید از این به بهترین شکل استفاده کنید
– کلیه نورگیری واحد خود را از سقف پاسیو تامین کنید
– سقفی آببند که قابلیت بازو بسته شدن توسط جک های مخصوص را دارا می باشد و همانند پنجره ای سقفی برای شما عمل خواهد کرد.

– با استفاده از نورگیر حبابی و نورگیر های پلی کربناتی نور طبیعی منزل شما در طول روز تامین می شود و تمامی نیاز های شما را درخصوص پوشش سقف نورگیر به ارمغان خواهد در آورد

– پوشش با ورق های پلی کربنات دو جداره – فلت تخت
– بهترین پوشش سقف در کل دنیا می باشد که دارای استاندارد های بین المللی می باشد

– ورقهای پوشش مجهز به سیستم حرارتی و عدم نفوذ گرما و سرما به داخل

– فریم ها تمام آلومینیومی
– رنگ فریم ها از نوع استاتیک ( سفید یخچالی )
– عدم دید از بیرون و داخل
– با نوردهی بالا
– قابل شست و شو
– نشکن و مقام در برابر اشیاء سنگین و تحمل بارهای سنگین
– نصب در کوتاهترین زمان هر۱۵ متر مربع در یک روز
– با آبندی کامل بدون نفوذ آب و گرد و غبار و دارای مجرای آب
– دارای پنجره تهویه هوا و ورودی به سقف

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

سقف متحرک چه کاربردی دارد

سقف متحرک

سقف متحرک از لحاظ اجرایی به سقف ثابت شباهت زیادی دارد و تنها تفاوت سقف متحرک نسبت به سقف ثابت در متحرک و جابجایی این سقف ها می باشد سقف متحرک بر روی بلبرینگ و روی ریلی که ثابت است قابل اجرا می باشد جابجایی سقف متحرک توسط ریموت یا بصورت دستی انجام می گیرد. در مواقع ضروری سقف قابلیت باز و بسته شدن را دارد. سقف متحرک یا بصورت یکجا و یا بصورت چند تکه قابلیت جابجا شدن را داراست در صورت چند تکه بودن به چند قسمت تقسیم شده و به صورت آنتنی  داخل هم رفته و قابل جمع شدن می باشد .  از ویژگی آن می توان به عایق و آب بند بودن ان اشاره کرد.

سقف متحرک یکی از جدیدترین پوشش ها برای مسقف کردن سقف حیاط خلوت می باشد این سقف در شرایط آب و هوایی چون بارش برف و بارن و یا در مقابل آفتاب دارای مقاومت بالایی می باشد .در بعضی موارد برای روشنایی فضای داخل حیاط خلوت چراغ هایی در زیر سقف نصب می گردد. تنوع آب و هوایی در مناطق مختلف سبب شده که در هر منطقه از پوشش های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. یکی از این پوششها سقف متحرک می باشد  علاوه بر اینکه فضای داخل حیاط خلوت را  را زیبا می سازد، می توان از آب و هوای آن منطقه نیز استفاده کرد. سقف متحرک که یکی از انواع سقف برقی است  از صفحات فلزی عایق شده ، شیشه، صفحات پلکسی و . . . ساخته می شود.

از موارد کاربرد سقف متحرک می توان به پوشش نورگیر حیاط خلوت ، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف استخر و … اشاره کرد. سقف متحرک با سایبان برقی درابعاد و  اندازه تفاوت دارد برای پوشش فضای وسیع استفاده از سیستم سقف پاسیو متحرک راهکار مناسبی می باشد.

سقف متحرک پارچه ای چیست؟

سقف متحرک پارچه ای از یک پوشش پارچه ای و آلومینیومی تشکیل شده است که در روی یک ریل در حرکت می باشد. سقف متحرک در دو حالت اتوماتیک و مکانیکی وجود دارد .

سقف متحرک پارچه ای: بصورت اتوماتیک با نصب یک موتور به حرکت در آمده و با وجود ریموت کار کنترل و عمل باز و بسته شدن سقف انجام می گیرد.

سقف متحرک چادری بصورت مکانیکی که هدف آن کاهش هزینه بوده و کار جمع شدن سقف بوسیله دست صورت می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

سقف کاذب آسمان مجازی

سقف کاذب آسمان مجازی در پوشش سقف حیاط خلوت و یا به عبارت دیگر سقف کاذب آسمان نما یا آسمان مجازی یکی از جدید ترین ایده در زمینه دکوراسیون داخلی بوده که یک منظره جالب و طبیعی از لحاظ بصری برای افراد فراهم می کند. این سقف مجازی از لحاظ کیفیت در بالاترین حد خود بوده و ترکیبی از سقف کاذب مشبک می باشد از ویژگی این سقف می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد.

پوشش سقف حیاط خلوت  لازم و ضروری می باشد. به همان اندازه که پوشش سقف حیاط خلوت امر مهم و در خور توجه ای است ، نحوه و نوع پوشش سقف نیز به همان انداره و یا شاید بیشتر از آن اهمیت دارد.

سقف آسمان مجازی : سقف آسمان نما یک قطعه کوچک شده ، طبیعت را برای افراد در خانه یا محل اشتغال فراهم می کند این سقف بدون کوچکترین خرابی بر روی سقف،  قابل نصب می باشد. سقف کششی تقریبا بصورت یک تکه می باشد و دارای زیبایی خاص نسبت به سقف کاذب آسمان نما می باشد.

در صورتی که سقف کاذب آسمان مجازی در پوشش سقف حیاط خلوت در تایل های ۶۰*۶۰ تکه تکه بوده و بر روی آن تصاویر چاپ شده و آماده نصب بر روی سقف هایی از جمله سقف آشپزخانه ، سقف حیاط خلوت و … می باشد .یکی ازمهمترین  تفاوت بین سقف کاذب آسمان مجازی با سقف کاذب کششی در نوع نصب و اجرای آن ها می باشد.  در واقع یک تفاوت ظاهری به عمل کوچک و در ظاهر بزرگ را دارا میباشند.

تصویر بکار رفته در سقف مجازی بسته به سلیقه افراد متفاوت می باشد ممکن است این تصویر نمای از آسمان ، تصویر برج ها،  تصویر سقف سنتی ، تصویر آکواریوم و … باشد. این تصاویر با توجه به خواست و سلیقه فرد خریدار طراحی و اجرا می گردد و باعث آرامش به دور از مشکلات و دغدغه شهری برای افراد می شود.

سقف کاذب کششی و سقف کاذب آسمان مجازی در پوشش سقف حیاط خلوت تقریبا از یک جنس بوده و کاربرد یکسانی دارند. این سقف ها نور را با قابلیت بالایی از خود  عبور می دهند و باعث ایجاد یک فضا  و مکانی با روشنایی و نور کافی می شود. . این سقف باعث زیبای و ایجاد فضای دلنشین و  ارام در پوشش سقف حیاط خلوت می شود.

سقف آسمان مجازی دارای مزایایی می باشد که بطور خلاصه به چند مورد آن اشاره می کنیم :

این سقف قابل شستشو بوده و امکان شستشو با مواد شوینده را داراست.  این سقف دارای مقاومت بالایی در برابر اشعه خورشید می باشد. این سقف در اندازه های متفاوت قابلیت چاب را دارد. سقف آسمان مجازی قابلیت نصب بر روی فضای مرطوب را دارا می باشد رطوبت موجود منجر به جدا شدن چاپ سقف مجازی نمی شود این سقف حتی در استخر و سونا کاربرد دارد.  عمر این محصول و ثبات رنگ آن در حدود ده سال می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

مشخصات سقف متحرک

با افزایش جمعیت ، نیاز ها زندگی اجتماعی در حال تغییر  میباشند.به دلیل ماشینی  شدن و پیشرفت جوامع انسا ن ها به آسایش بیشتری نسبت به گذشته نیازمند می باشند با گسترش یافتن مجتمع های تجاری، مسکونی و … که توجه به سقف های متحرک را بیشتر می کند.

سقف های متحرک با توجه به ریموتی و برقی بودن ان برای حیاط خلوت گزینه مناسبی می باشد که با چیدمان مناسب از گل و گیاه و ایجای فضای زیبا و گرم باعث لذت بردن از محیط در کنار خانواده می شود.  

سقف متحرک  امکان ورود نور و هوای تازه را به داخل منزل میسر می کند، سقف های متحرک به دو طریق دستی و خودکار عمل می کند . سقف های متحرک در ابعاد و اندازه های متفاوت تهیه می شود.

این سقف ها از شاخه های  معماری داخلی می باشد، در کنار پوشش، اهمیت این سقف علاوه بر کارکرد آن در نوپردازی و دکوری بودن می باشد.

از سقف متحرک می توان در هتل ها، کافی شاپ ،سقف استخر ها، سقف محوطه های باز و …استفاده کرد .

از موارد استفاده از سقف متحرک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جلوگیری از سقوط کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی
  • دسترسی به فضای باز مثل آسمان
  • مناسب برای  سقف باغ، تالارو رستوران ها و…
  • استفاده برای سقف استخرهای رو باز
  • استفاده از سقف های متحرک در تمام فصول
  • جلوگیری از آلودگی ا به وسیله خار و خاشاک در هنگام وزش باد
  • از سقف های متحرک می توان برای جلوگیری از دید مکان های نزدیک جلوگیری کرد.
  • با کمک سقف متحرک می توان از سیستم گرمایش و سرمایش سقف متحرک استفاده کرد
  • برای جلوگیری از تابش آفتاب و استفاده از حمام آفتاب
  • ظاهر زیبای سقف متحرک نسبت به دیوار حایل
  • امکان استفاده از سقف متحرک در تمام ساعات شب و روز
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

ورق های پلی کربنات چند جداره چه کاربردی دارند؟

ورق های پلی کربنات به دلیل چند جداره بودن ساختار مناسب و با استحکام پلیمری ، همچنین وجود کانال هایی با خاصیت قوس پذیری عایق حرارتی و صوتی به آن ها می دهد. ورق های پلی کربنات به دلیل نشکن بودن برای  پوشش بناهای مختلفی  می تواند یک انتخاب عالی باشد.

ورق های پلی کربنات چند جداره در موارد زیر کاربرد دارد:

  • جهت جلوگیری از دید همسایه و اطرافیان می تواند به عنوان یک دیوار حایل عمل کند.
  • به عنوان یک سقف در صنعت کشاورزی چون گلخانه مورد توجه می باشد.
  • سقفی برای مراکز تجاری و منازل مسکونی مناسب می باشد.
  • پوشش مکان های ورزشی چون استخر و برخی استادیوم ها یک انتخاب عالی می باشد.
  • برای مترو و ایستگاه های اتوبوس و … نور مناسب را تامین می کند.و …

مزایا و کاربرد ورق پلی کربنات تخت

از مزایای ورق پلی کربنات تخت می توان به نصب ساده و راحت آن اشاره کرد این ورق ها در برابر ضربه دارای مقاومت بالایی می باشند و در دمای زیاد یا پایین دارای مقاومت بخصوصی می باشند همچنین می توان از این ورق ها به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی فوق العاده استفاده کرد.

امادر بحث کاربرد ورق پلی کربنات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای جایگزین کردن پنجره های معمولی مدارس و منازل ونورگیر پشت بام گزینه مناسب می باشد که این کاربرد مربوط به بحث ساختمانی می باشد.
  • مناسب برای تمامی ادارات و طلافروشی و مکان هایی که بحث امنیت در آن وجود دارد یک انتخاب عالی می باشد.این بحث مر بوط به مسائل امنیتی و حفاظتی میباشد.
  • برای مکان عمومی چون کیوسک تلفن ، دیواره صوتی اتوبان ، ایستگاه اتوبوس و … این کاربرد مربوط به مصارف شهری می باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

پوشش نورگیر سقف حیاط خلوت و اجرای آن

در برخی از ساختمان ها در طبقه اول فضایی به اسم پاسیو و حیاط خلوت وجود دارد. این فضا در برخی از این آپارتمان ها بدون استفاده می باشد با نصب  پوشش نورگیر سقف حیاط خلوت می توان از این فضای بلا استفاده در حد بهتری استفاده کرد پوشش نورگیر موجب تامین نور برای اتاق ها و ساختمان می شود و همچنین  اجرای نورگیر سقف حیاط خلوت مانع از ورود حشرات موذی و گرد و غبار و بارش برف و باران می شود .

معمولا از  پوشش پلی کربنات و نورگیر حبابی در پوشش سقف حیاط خلوت استفاده می شود.از جمله عواملی که بر قیمت پوشش پلی کربنات و نورگیر حبابی تاثیر دارد می توان به جنس ، کیفیت و ابعاد شکل آن اشاره کرد .

از نورگیر حبابی  و  پلی کربنات می توان برای پوشش سقف حیاط خلوت طبقه آخر استفاده کردمعمولا قیمت نورگیر حبابی برای سقف حیاط خلوت گرانتر از پلی کربنات می باشد .استفاده از پلی کربنات برای طبقه های هم کف مقرون به صرفه نبوده و تاثیر چندانی هم ندارد.

نورگیر حبابی برای طبقه هم کف بهترین انتخاب می باشد.زیرا پوشش پلی کربنات با چسب آکواریوم ولی نورگیر حبابی با نوار ایزوگام آبندی می شود.

مقرارت و ضوابطی  که برای نورگیری و یا  حیاط خلوت باید رعایت شود در زیر به اختصار به چند مورد آن اشاره شده است:

  • ضوابط و مقررات نورگیر برای قطعات که از ۲۰۰ متر کوچکتر یا مساوی ۲۰۰ مترمربع می باشد.

حداقل مساحت برای فضاهای اصلی ۶%  و حداقل بعد نورگیر ۲ m  می باشد. منظور از فضای اصلی اتاق خواب و ناهارخوری و … می باشد.برای فضای فرعی ۳% حداقل بعد نورگیر ۲m می باشد.

  • مقررات و ضوابط نورگیر برای قطعاتی که از ۲۰۰ مترمربع بزرگتر می باشد.

حداقل نورگیر برای فضای اصلی در قطعات بزرگتر از ۲۰۰متر مربع ۱۲  متر مربع و حداقلش بعد نورگیر ۲m  می باشد.برای فضای فرعی نیز ۶ متر مربع و حداقلش بعد نورگیر ۲m می باشد .

زمانی که چندضلع نورگیر به حیاط آپارتمان یا ساختمان همسایه منتهی شود دیوارهای منتهی جزء مساحت نورگیر محاسبه می شود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

پوشش سقف پاسیو طبقه اول

پوشش سقف پاسیو با فضای بیرون رابطه ی مستقیمی دارد با وجود تامین نور برای اتاق ها و فضای داخل آپارتمان  و تهویه  هوا دارای دردسر و مشکلاتی می باشد که در هنگام گرد و غبار ویا بارندگی ها برای ساکنین ایجاد می کند با مسقف کردن پاسیو می توان جلوی این مشکلات را گرفته و از آن استفاده بهتری کرد.

نورگیر حبابی بدلیل داشتن ویژگی های چون دوام بیشتر برای مسقف کردن پاسیو در درجه اول انتخاب می باشد. نورگیر حبابی را می توان با ایزوگام کردن از نفوذ سرما و گرما، آلودگی صوتی، گردو غبار و …حفظ کرد. با این شرایط از پاسیو می توان به عنوان اتاق مطالعه ، اتاق کودک و … استفاده کرد.

پوشش سقف پاسیو معمولا از سقف طبقه اول اجرا می گردد، نورگیری که در طبقه اول پاسیو یا حیاط خلوت  است در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان عبور ومرور در آن را نداشته باشند اگر تا ارتفاع مجاز به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای پاسیو ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نخواهد داشت.

برای  پوشش سقف پاسیو استفاده از ورق های پلی کربنات ارزان تر و کم هزینه تر می باشد و بصورت  تخت و شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به اندازه ای باشد که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند.

با توجه به خواست مشتری از دو جداره بودن یاورق تخت استفاده می شود. برای پوشش سقف پاسیو طبقه اول از پلی کربنات دو جداره که داری استحکام بیشتر و هزینه کمتر می باشد  استفاده می شود .

ورق های پلی کربنات دارای رنگ های متنوعی می باشد.ورق های پلی کربنات  هم نور کافی و مورد قبولی را از نورگیر تامین می کند و هم اینکه مانع دید از بیرون به داخل و یا از داخل به بیرون می شود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

سقف کاذب پاسیو

پوشش سقف پاسیو و یا نورگیری که در طبقه اول پاسیو یا حیاط خلوت  است در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان عبور ومرور در آن را نداشته باشند اگر تا ارتفاع مجاز به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای پاسیو ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نخواهد داشت.

برای  پوشش سقف پاسیو استفاده از ورق های پلی کربنات ارزان تر و کم هزینه تر می باشد و بصورت  تخت و شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به اندازه ای باشد که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند . در واقع یکی از کم هزینه ترین راه های پوشاندن سقف پاسیو توسط شرکت سارین پوش استفاده از ورق های پلی کربنات می باشد که به صورت شیب دار اجرا می شود.

سقف پاسیو

پوشش سقف پاسیو و یا نورگیری که در طبقه اول پاسیو یا حیاط خلوت  است در صورتی که در اختیار یکی از واحدها باشد و دیگر واحدها امکان عبور ومرور در آن را نداشته باشند اگر تا ارتفاع مجاز به صورتی که مزاحمتی برای طبقات بالای پاسیو ایجاد ننماید هیچگونه منع قانونی از طرف شهرداری نخواهد داشت.

برای  پوشش سقف پاسیو استفاده از ورق های پلی کربنات ارزان تر و کم هزینه تر می باشد و بصورت  تخت و شیب دار اجرا می شود . مقدار شیب به اندازه ای باشد که آب باران روی سقف را تا کف شور هدایت کند . در واقع یکی از کم هزینه ترین راه های پوشاندن سقف پاسیو توسط شرکت سارین پوش استفاده از ورق های پلی کربنات می باشد که به صورت شیب دار اجرا می شود.

قیمت پوشش سقف پاسیو بستگی به متراژ سقف پاسیو ، شرایط جوی و آب و هوایی منطقه ، سلیقه مشتری و هزینه انجام شده از پلی کربنات دو جداره یا چند جداره استفاده می شود ، می باشد . طبیعتا هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه های ورق پلی کربنات بیشتر شود استحکام و هزینه بیشتری را دارست . ولی عمدتا برای سقف پاسیو طبقه اول در منطقه تهران پلی کربنات دو جداره داری استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی می باشد .

سقف پاسیو فضاهای ناکارآمد محیط زندگی و کار را به یک فضای قابل استفاده بهینه تبدیل میکند. از جمله فضاهای که در بیشتر این مواقع بدون استفاده میماند، سقف پاسیو است. سقف حبابی فضای شما را فضای ایدهآل و کارآمد تبدیل میکند. بهره گیری از نور طبیعی در معماری سنتی و مدرن در اقصی نقاط جهان همواره به عنوان یک عامل حیاطی در طراحی مد نظر بوده است.

بلوک شیشه ای در سقف پاسیو

یکی از مزایای پوشش سقف پاسیو با بلوک شیشه ای این است که اگر زیر پاسیو گلخانه ای ایجاد شود بلوک شیشه ای ها نور را به خوبی از خود عبور داده و نور لازم را برای رشد و نگهداری گیاهان تامین می نماید. سقف پاسیو می تواند در منزل و ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که بسیار به مصون ماندن خانه از آلودگی ها و ریزش ها و تابش مستقیم نور خورشید کمک می کند.

بلوک شیشه ای شیشه دوجداره ای است که ۸ سانتیمتر ضخامت دارد و از آن می توان در سقف به ویژه سقف پاسیو استفاده نمود ، البته باید ایمنی لازم را در این مورد به خوبی رعایت نمایید ، برای این کار می توانید پس از نصب بلوک شیشه ای در سقف زیر آن را با یک توری که معمولا برای جلوگیری از ورود پشه به داخل اتاق در پنجره نصب می نمایند ، بپوشانید تا در صورتی که بنا بر هر دلیلی یکی از بلوک شیشه ای ها شکست و پایین افتاد ، توری به عنوان محافظ عمل نموده و مانع افتادن شیشه روی افرادی که زیر آن تردد می نمایند ، شود.

نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو امروزه بسیار رایج و متداول شده است. بلوک شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهد و پاسیو و یا حیاط خلوت شما را روشن می سازد.برای نصب شیشه سقف پاسیو خود با ما تماس بگیرید. نصب بلوک شیشه ای در سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت ، نورگیر زیرزمین و نورگیر ساختمان تخصص ماست.

منبع سایت سارین پوش

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh

سقف حیاط خلوت

پوشش سقف حیاط خلوت از چند جهت لازم و ضروری به نظر می رسد و به همان اندازه که پوشش سقف حیاط خلوت مهم می باشد ، نحوه و نوع پوشش سقف نیز به همان انداره و یا شاید بیشتر از آن مهم می باشد. در حال حاضر سارین پوش با دارا بودن مجهزترین ابزارآلات روز و کادر مجرب ، با اجراء و به اتمام رساندن صدها پروژه پوشش سقف پاسیو ،نورگیر ، سقف رستوران ، سقف استخر ، سقف کاذب و سقف حیاط گام مهمی را در صنعت ساختمان (پوشش سقف نورگیر ) بر داشته است.

 پوشش حیاط خلوت ، که بعنوان تامین کننده نورساختمان ها در روز کاربرد دارد ، نیز در سال های اخیر مخصوصا در کشورما ایران که قیمت انرژی افزایش یافته اهمیت زیادی پیداکرده است .

حیاط خلوت مکانی بدون استفاده می باشد که با استفاده از پوشش مناسب به بهترین شیوه ممکن می توان از این مکان استفاده نمود توجه داشته باشید که پوششی که به کارگیری میکنید حتما به صورت ۱۰۰% آبندی باشد .

 در سقف حیاط خلوت برای تهویه هوا و شستشو، شرکت سارین پوش برای این منظور از دریچه سقفی که تا زاویه۴۵ درجه براحتی به وسیله جک باز میشود و تهویه هوا را انجام میدهد تعبیه نموده است .پوشش سقفی که آبندی باشد شما از آن مکان به عنوان فضای اتاق خوابی ،آشپزخانه دوم ،اتاق بازی کودک و یا غیره متوان استفاده نمود .

سقف حیاط خلوت

پوشش سقف حیاط خلوت می تواند مانند عایقی عمل کند که جلوی هدر رفتن انرژی گرمائی و سرمائی را بگیرد زیرا حیاط خلوت بعلت مشرف بودن پنجره ها به آن یکی از قسمت های پرت انرژی ، از آنجا می باشد پوشش سقف حیاط خلوت با نورگیر حبابی بعلت تنوع سایز و رنگ نورگیر ها می توان میزان نور عبوری از سقف حیاط خلوت و چینش نورگیر ها قدرت مانور را به ما می دهد.

 پوشش سقف متحرک حیاط خلوت با نورگیرهای حبابی که توسط تیم تخصصی ما تولید و نصب می گردد دارای گارانتی  شرکتی بوده که شامل آببندی و  شکستن حباب ها می باشد این سقف ها در عین عبور نور طبیعی از آنها مانع دید از طبقات بالایی میشود.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
sarinpoosh sarinpoosh