نصب و اجرای سقف پاسیو در کرج توسط سارین پوش با بیش از دو دهه تجربه در اجرای سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت. امروزه در شهرهای بزرگ مثل کرج  بدلیل گران بودن مسکن و کوچک بودن منازل از پوشش سقف پاسیو  به عنوان اتاق نیز میتوان استفاده کرد که با کیفیت ترین و سازگارترین و زیباترین نوع پاسیو که متناسب با سلیقه مشتری باشد میتوان با در نظر گرفتن دکوراسیون منزل و رنگ بندی آن انتخاب نمود با توجه به موارد گفته شده افراد بدنبال کم هزینه ترین سقف برای پوشش پاسیو میباشند که کم هزینه ترین پاسیو ایرانیت میباشد که نور خورشید را عبور نمیده و همچنین در مقابل عوامل جوی بطور کامل آببندی نمیشود ، و کارایی خیلی کمتری نسبت به ورق پلی کربنات و با نورگیر حبابی دارد

قیمت سقف پاسیو در کرج

میتوان گفت یکی از کم هزیته ترین پوشش سقف برای سقف پاسیو در کرج استفاده از ورق پلی کربنات است که این خودنیز قیمتش بر اساس سلیقه مشتری، یک یا چند جداره بودن و وزن پلی کربنات ، متراژ سقف ،  میزان گارانتی و پشتیبانی شرکت تعیین میشود طبیعی ست هر چه ضخامت ورق و تعداد لایه ها بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد. ولی معمولا برای سقف پاسیو طبقه اول در کرج پلی کربنات دو جداره استحکام مورد قبول و هزینه نرمالی را در بر دارد.

پلی کربنات در رنگ های متنوعی عرضه میشود که بستگی به سلیقه مشتری دارد اما با توجه به بیش از 600 پروژه انجام شده توسط شرکت سارین پوش در مورد پاسیو بیشتر مشتریان ورق پلی کرینات بی رنگ مشجر رو انتخاب میکنند چون هم مانع دید از بیرون میشود و هم نور را به خوبی عبور میدهد.

سقف پاسیو در کرج

موارد استفاده از سقف پاسیو در کرج

سقف پاسیو باید دارای کیفیت و جنس بهتری باشد تا مقاومتش در برابر آسیبها و خطرات بیشتر باشد. لازم به ذکر است که طراحی زیبای سقف پاسیو در کرج بر نمای ظاهری ساختمان تاثیر بسزایی دارد. و با پوشش سقف پاسیو منزل و ساختمان شما عاری از گردو غبار  میشود. مهمترین قسمتی از منزل که نور بسیاری را به داخل هدایت میکند پاسیو و حیاط خلوت می باشد پوشش سقف نورگیر برای پاسیو اهمیت بسزایی دارد امروزه با پیشرفت ساختمان سازی از نورگیر به عنوان پوششی برای پاسیو ، حیاط خلوت ، استخرها ، سوله ها ، آشپزخانه ها، بیمارستانها و … استفاده میشود که در قدیم برای پوشش این سقف از اسکلت های شیشه ای استفاده می شد.

از دیگر مزایا سبک بودن آن بدلیل استفاده از ورق پلی کربنات در ساخت آن است  و اینکه ورق پلی کربنات نسبت به سقف های شیشه ای در دریافت نور خورشید بسیار بهتر عمل میکند. زیرا این سقف ها بسیار شفاف هستند و نور خورشید را بصورت یکنواخت به زیر سقف منتقل میکند. برای نور پردازی فضا هرچقدر هم نور مصنوعی را به محیط ابلاغ کنیم جای نور خورشید را پر نخواهیم کرد. شرکت سارین پوش میتواند یهترین مشاوره را در زمینه سقف پاسیو و حیاط خلوت در اقسا نقاط کشور تقدیم حضور شما کند.