یک سقف یا حتی یک سایبان در تابستان میتواند حیاط خلوت کوچک شما را تبدیل به فضای مطبوع برای گذراندن بعد از ظهر، استراحت و صرف صبحانه و عصرانه کند. پوشش نورگیر ساختمان که به عنوان تامین کننده نور ساختمان ها نیز در روز کاربرد دارد در سال های اخیر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سقف کاذب حیاط خلوت سقفی است که در سطحی پایین تر از سطح سقف اصلی قرار گرفته و از داخل بنا قابل مشاهده است امروزه با پیشرفت صنایع و پتروشیمی، استفاده از مصالح ساختمانی جدید از قبیل ، سقف های کاذب کناف،دیوارپوش ها، کف پوش ها و … مورد توجه مهندسان می باشد. از ویژگی سقف کاذب میتوان به دیزاین و طراحی ، قرارگیری چراغ در سقف، جلوگیری از عبور صدا، عیور تاسیسات در فضای بین این سقف اشاره کرد. سقف کاذب نقشی کلیدی در جذب صدا و خواص صوتی ساختمان دارد. این سقف طوری طراحی شده است که فضای آرامی را  بدلیل ضد صوت یودن ایجاد میکند.

سقف کاذب حیاط خلوت و یا اجرای سقف کاذب حیاط خلوت با استفاده از نورگیر حبابی و یا ورق پلی کربنات قابل اجرا میباشد به گونه ای بتوان از حیاط خلوت استفاده بهینه نمود.نوع سقف کاذب حیاط خلوت و پوشش سقف کاذب حیاط خلوت به دو عامل بستگی دارد : اول اینکه قیمت و کیفیت سقف کاذب چگونه باشد و دوم اینکه پوشش سقف کاذب برای طبقه اول میباشد یا پشت بام.

سقف کاذب حیاط خلوتسقف کاذب حیاط خلوت در چه مواردی استفاده می شود ؟

برای پوشاندن سقف کاذب حیاط خلوت  از این نوع سقف استفاده می شود که هم از تابش نورخورشید ،ریزش باران و برف ، گرد غبار  جلوگیری کند. سقف کاذب حیاط خلوت باید از متریال خوب ساخته شده باشد تا در برابر فراسایش مقاوم باشد و همچنین طراحی مناسب یکی از فاکتور های مهم است که شامل سقف کاذب حیاط خلوت را در بر میگیرد و ظاهر مناسب که در آن دکراتیو کردن سقف کاذب حیاط خلوت باعث شادمانی تمامی استفاذه کننده گان از سقف می شود. سقف حیاط خلوت می تواند  ساختمان ها بسیار کارآمد باشد و این نوع سقف را می توان از جمله مواردی دانست که می تواند از هدر رفت انرژی بسیار مفید باشد.
حیاط خلوت امروزه یه فضای پرت و غیره قابل استقاده می باشد که با پوشانده آن یا همان استفاده از سقف کاذب حیاط می توانید این فضا را بعنوان فضای اتاقخواب،اتاق بازی کودک ،آشپز خانه دوم ،اتاق کار ،یا فضای برای پذیرای از مهمان استفاده بفرماِیید
سقف کاذب حیاط خلوت به چه صورت است؟ شرکت سارین پوش برای این امر مهم می تواند به صورت رایگان که شامل طراحی و بازدید می شود به شما کمک کند کلیه این پرسه زمانی را در اسراع وقت انجام میگیرد. سپس تیم اجرایی مشغول ساخت سارزه می گردد و مهندسان ما در حین ساخت پروژه همواره نظارگره ساخت سازه می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمایید.